tisdag 24 november 2009

gick det äntligen in i din LILLA LILLA hjärna

Eve gick fram till "flickan" i skolan idag och sa att vi inte alls ska flytta!
Varpå hon snäser av eve: Jag vet det för faaan..
Alltså hej å hå!!
Vilket ordförråd å så sitter mamman å klagar på våra barn ute på gården.
Jag står iaf för att emmy är jobbig och har problem å att jag har dt jobbigt med henne??
Vad e din jävla ursäkt som sitter i din perfekta lilla bubbla å tror att vi andra gått på hur bra liv du har??
Att ni är en sån fin liten sammansvettsad familj,hahaha eller hur??
Blablabla....
Långt innan jag flytta hit fick jag veta en hel del sanningar å skelett i garderoben,så visst fan har jag å ta på..
Men nu verkar dt som att mina ungar få vara ifred så jag låter liket fortsätta stå i din garderob å lukta!!
Men du,vi alla känner lukten och jag har INGA förpliktelser att hålla käften om nåt!!
Don´t play with the player!!

1 kommentar:

Jessica sa...

Det är bra gumman,stå på dig för sjutton!!!!!! Ingen ska bråka med oss ensamstående mammor inte....dom kan ju försöka iafall eller hur gumsan??? Puss o kramen på dig!