torsdag 12 november 2009

Alltså Lina!!!!

Du gnälelr över att ingen sa nåt efter 15-20 kg..
Mina polare å familj lät mig väga 80kg för mycket utan att säga nåt!!
Ok,jag var ju medveten om det själv å sa jag att jag var tjock höll de ju med,hahha!!
Och sen när jag operera mig å gick ner så stötta de mig ju lika mycket som de fortsatte älska mig varje kilo jag gick upp!
Men NO MORE FAT!
Min mage börjar bli fin å jag har en PLUPPNAVEL!
Måste påpeka detta. ska lägga ut bild i framtiden,svullen ännu!
Trivs med livet förutom att jag saknar mina vänner i lysekil!
Speciellt annlo,ta nu inte illa vid er ni andra men jag har ej träffat henne på länge å vi umgicks ofta innan.
Det e min fis,min baby-lo och en av de personer jag vet att jag alltid kan lita på tills döden skiljer oss åt och mer därtill!!

1 kommentar:

Anonym sa...

saknar dig med!