lördag 14 november 2009

bröst-operationen

Den som vissa säger att jag gjort!!
Ska bara dra dagen igår snabbt,ner till jossan med marie,tjöt å fika :)
Sen till ÖB och ljungskile,lämna Eve.
HEm,åt å sen hela em ägnade jag å micke till att prata å mysa.
Det behövs ibland för relationen skull och jag älskar dt med min gubbe,han PRATAR!
Men här är en bild med resultatet på min bröstoperation...

Det konstiga e bara att jag ska tydligen ha lagt i 500 G i vardera tutte,ändå e de lika små å hängiga medans det försvunnit 2kg skinn som hängt på magen??
Men vad vet jag,det e ju bara min egen kropp....

1 kommentar:

Anonym sa...

Sicken snajsig pluuuuppnavel!!!:)Fan va duktiga kirurgerna e numera!Är ju inte illa att man får en platt mage och en pluuuuppnavel på köpet när man gör en pattoperation.Jag förmodar att det blir no more navel-ludd nu då!?!Du är så vacker min älskade lillasyster!!:)