tisdag 10 november 2009

Varför är det alltid de bästa som försvinner först???

Det finns så många kandidater som "poppar" upp i mitt huvud!!
Ingen nämnd ingen glömd..
När mamma ringde förut och berätta så stod jag med ett bak i köket,jag satte mig på golvet,började gråta och kände mig så hjälplös,att jag bor här och för första gången så ångrar jag min flytt.
Nu skulle jag vart i lysekil,brevid dig/er,bara en liten kram eller bara finnas där!
Vad som helst,hållt din hand,du hade kunnat få slå på mig om du behövde det,jag kunde lagat mat åt er,städat vad du vill,men inte sitta låst här å inte kunna gör NÅT ALLS....
Jag är glad att du orkade svara på sms:et,och som jag sa: jag finns här,bara säga ordet så kommer jag så fort jag kan!
Idag är det en sorgens dag och jag går runt i chock..
Jag tänker på dig min vän,hur du måste känna och må!
Min och min familjs vän
*R.I.P INGEMAR ENGSTRÖM*

Inga kommentarer: