torsdag 12 november 2009

........

kvällen igår avslutades med paj hos jossan å johan,mycket gott!
Idag blir det städning och centrum!
Blir nog att mannen kör oss med moppen..
Svärmor ska komma förbi oxå å titta hur vi har det.
Ska ringa ett samtal idag och vi får se hur det går innan jag berättar här.
Men hoppas dt går bra :)
Idag ska emmy ta kort på dagis så jag har stylat henne i håret,så söt min unge e alltså!
Idioten skicka kort till henne häromdan och visst dt e jättebra att han hör av sig men e han tvungen att tala om för henne att han vart på semester i stockholm,hon blev ledsen för nu tror hon att han vart där med sofia å¨hennes barn,och emmy fick ej följa med.
Vad ska jag säga?
Jag sa att jag ej vet om de var med å då grät hon å sa: pappa kanske vill ha mig med nästa gång,mamma..
Lilla hönan!!
Så synd om henne.
Och hon e ledsen för farmor ringer aldrig henne,ber aldrig om att få träffa henne å när vi ringer lovar hon att ringa tillbax men aldrig att dt sker!

Inga kommentarer: